Clubul Sportiv Bailando Ploieşti este membru al următoarelor Federaţii Sportive

federatia romana dans sportiv
 
 

Federaţia Română de Dans Sportiv

Vizitează SiteVezi Detailii
federatia romana kaisendo
 
 

Federaţia Română de Kaisendo

Vizitează SiteVezi Detailii
 

Tai Chi

Tai Chi Chuan (t’ai chi ch’üan) este una din cele mai eficiente arte martiale interne, recunoscută în același timp pentru efectele sale benefice asupra sănătății și longevității practicanților. Este în același timp și o meditație în mișcare, practicantul încercând să fie mereu conștient de corpul său și de mediul înconjurător, conducând mișcarea cu mintea într-o stare de relaxare activă și alertă.

Formele de Tai Chi Chuan sunt destinate creșterii forței naturale, creării unei stări superioare de relaxare și răspuns intuitiv la lumea exterioară, dobândirea unor abilități de luptă și aducerii practicantului într-o stare superioară de focalizare, disciplină, echilibru și armonie cu Universul.

Tai Chi Chuan îmbină armonios mișcarea cu Qigong-ului, fiind considerată o formă dimanică de Qigong (Daniel Reid). Structura puternică a corpului necesară se dobândește prin practici precum Cămașa de Fier. Echilibrul care permite practicantului să își stăpânească emoțiile în timpul practicii (ca și într-o luptă) se dobândește prin meditațiile taoiste precum Surâsul interior și Cele 6 sunete vindecătoare, iar flexibilitatea necesară pentru executarea liberă a mișcărilor se obține prin exercițiile de Tao Yin.

Beneficii pentru sănătate

Tai Chi Chuan este unul din cele mai eficiente exercitii de cultivare a sanatatii. Prin circularea energiei prin toate meridianele corpului, el ajută la echilibrarea energetică a întregului organism. Deși Qigong-ul este practica cu aplicații terapeutice mai cunoscută (existând chiar și Qigong medical), și prin Tai Chi putem obține aceleași beneficii, mai ales dacă practica dinamică este completată și de exercițiile de respirație, de meditațiile vindecătoare și de exercițiile pentru flexibilitate și întărirea tendoanelor. Fără toate acestea, practicantul nici nu are cum să stăpânească și să execute corect Tai Chi Chuan.

    1. Stimularea sistemului nervos
    2. Îmbunătățirea posturii și a echilibrului
    3. Întărirea tendoanelor
    4. Îmbunătățirea respirației

Tai Chi

Tai Chi

Tai Chi

Tai Chi

Tai Chi

Tai Chi

Tai Chi

Tai Chi

scannere coduri de bare